اهمیت استفاده از نرم افزارهای مدیریتی

وقت طلاست!

این جمله را همه ما بارها شنیده‌ایم به قدری که شاید دیگر به آن اهمیت ندهیم. ولی گروهی از افراد هستند که به اهمیت آن پی برده‌‌‌اند.

چه کسانی؟

مدیران، به خصوص مدیران کسب‌وکارها!

مدیران بر اساس تجربه و آموزش می‌دانند که مدیریت درست وقت، به آنها کمک خواهد کرد تا بهروری کسب ‌و کار خود را بهبود ببخشند، خدمات بهتری به مشتریان ارائه کنند و در نهایت درآمد خود را افزایش دهند. اما مدیریت درست وقت به عملکرد مناسب بستگی دارد. عملکرد بهتر و مدیریت زمان لازم و ملزوم یکدیگرند. یکی از را‌ه‌های بهبود عملکرد، بازبینی فرایندهای کسب‌وکار و تصحیح آنهاست.

هر کسب و کار از مجموعه‌ای از فرایندها مانند ارتباط با مشتری، تولید، فروش، خدمات پس از فروش، ارائه خدمات و … تشکیل شده است. تمامی این فرایندها باید به بهترین نحو انجام شوند تا به موفقیت کسب‌وکار بیانجامد.

نظارت و مدیریت درست این فرایندها توسط مدیران، اهمیت به کارگیری نرم‌افزارهای مدیریتی این امر را دو چندان می‌کند. استفاده از نرم‌افزار‌های مدیریتی که اطلاعتی یکپارچه را در اختیار مدیران قرار می‌دهد، جزو ملزومات کسب و کار امروز است.

کارشناسان نرم‌افزار ما بر اساس نیاز بازار و برای کمک به کسب و کارها برای بهبود عملکردشان سامانه مدیریتی ابری را طراحی کرده‌اند.

ارتباط با مشتری

داشتن یک نرم افزار مجموعه ای از اطلاعات برای کسب و کارهایی که به مشتریان خود به عنوان مهمترین سرمایه نگاه می‌کنند و به وفادار ماندن آنها اهمیت می‌دهند مهم است. داشتن روابط حرفه‌ای با مشتریان و ارائه مناسب خدمات به آنها دو هدف با اهمیت است که از طریق نرم افزارمحقق می‌شود.

سامانه ابری ما امکان ارائه یکپارچه اطلاعاتی مانند:
  • اطلاعات عملیاتی مختلف توسط اپراتور که در مطالب بعدی به آن ها میپردازیم و اطلاعات وسیع تری در اختیارتان قرار خواهیم داد. پشتیبانی به مشتریان از طریق پورتال پشتیبانی مشتری و وظایف انجام شده توسط کارکنان.
  • اطلاعات مشتریان و نتایج تعامل با آنها از طریق کانال‌های مختلف مانند ایمیل، تلفن، تلگرام و …
  • اطلاعات آماری مانند انواع گزارش‌های فروش، سفارشات، ترکیبی و…

را فراهم می‌کند.

دموی رایگان سامانه

عملکرد سامانه مدیریتی ابری بر اساس ساخت فرم‌های مختلف است. به این معنا که هر بخش دارای یک یا تعدادی فرم است که اطلاعات را در خود نگه می‌دارد. این امکان برای شما وجود دارد که بر اساس نیاز کسب‌ و‌کار خود فرم‌هایی را طراحی و پنل کاربری خود را بیشتر شخصی‌سازی کنید.

 این سامانه، مدیریت منابع سازمانی تمامی وظایف و فرایندهای اصلی یک کسب وکار را به صورت یک سیستم واحد در می‌آورد و با استفاده از یک بانک اطلاعاتی مرکزی، اطلاعات یکپارچه‌ای را در اختیار بخش‌های مختلف آن کسب وکار قرار می‌دهد.

تمامی وظایف و فرایندهای اصلی یک کسب و کار را به صورت یک سیستم واحد در می‌آورد و با استفاده از یک بانک اطلاعاتی مرکزی، اطلاعات یکپارچه‌ای را در اختیار بخش‌های مختلف آن کسب و کار قرار می‌دهد.

استفاده از یک سامانه ابری که بدون نیاز به سرور و تجهیزات جانبی شبکه باشد برای کسب و کارهایی که به افزایش بهروری، کاهش هزینه‌ها، تشریک مساعی، مدیریت بهتر منابع و داشتن مشتریان راضی اهمیت می‌دهند، ضروری و کارساز است. استفاده از سامانه های بر پایه Cloud به کسب و کارهایی که در زمینه تولید کالا و یا ارائه محصولات فعال هستند کمک شایانی برای مدیریت بخش‌ها و فرایندهای مختلف می‌کند.

سامانه ابری مرسا چیست؟

این سامانه ابری ما به شما کمک می‌کند تا:

  • کسب و کار خود را با مدیریت بهتر فرآیندهای پیچیده توسعه دهید.
  • زنجیره تامین خود را بهتر مدیریت کنید.
  • همکاری بین بخش‌های کسب ‌‌و کار خود را با استفاده از اشتراک داده‌ها و اطلاعات یکپارچه تقویت کنید.
  • خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید.
درست مانند نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

فرایند یک راهکار جدید و منحصر به فرد است که خدمات را درب منزل یا مکان‌های دیگر که شکل میگیرد به آنها ارائه می‌دهند و تمایل دارند که مراحل انجام کار را مدیریت کنند. از این رو مدیران این کسب و کارها می‌توانند بر تمامی مراحلی که کارکنان خود برای انجام خدمات، به عنوان مثال ساعت خروج از محل کار، مسیرهای طی شده، ساعت تحویل، یا برای ارائه خدمت به آنها، مانند ساعت شروع کار، نحوه انجام خدمت، ساعت پایان کار، طی می‌کنند توسط سامانه قابل نظارت است.

فایده داشتن سامانه ابری مرسا این است که شما به عنوان مدیر درک عمیق‌تری از وظیفه هر یک از کارکنان خود در هر بخش خواهید داشت و می‌توانید با داشتن یک تصویر کلی از فرایندهای مختلف کسب و کار خود، تصمیمات درست بگیرید و تغییرات لازم را برای بهبود عملکرد انجام دهید.

اگر در کسب و کار شما فرایندهایی وجود دارند که در خارج از محل کسب و کار شما بیش از یک بار انجام می‌شوند یا افراد مختلفی انجام آنها را بر عهده دارند، داشتن همچین سامانه ای توصیه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست