فواید داشتن نرم افزار CRM
- خانه
- chevron_left
- مقالات
- chevron_left
- فواید داشتن نرم افزار CRM
Cloud
انتخاب کردن سرویس ابری
انتخاب کردن این سرویس به این دلیل است که بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی برای چیزی مثل سرور یا تکنولوژی و پشتیبانی (پرداخت نکردن هزینه بابت سخت افزار) قابل اجرا است. یعنی با حداقل ترین هزینه و استفاده از آنچه در اختیار است.
این سرویس با سرعتی بالا کار خود را پیش می برد (عدم تاثیر گذاری عوامل محیطی و فیزیکی)
اولویت های خود را بدانید (زمانی که بیشتر به CRM احتیاج خواهید داشت)
– رهبری افزایش فروش (با دیدن نمودارها و گزارشات سیستمی بازه فروش – راندمان فروش در ساعات روز، هفته، ماه، سال و…)
– مدیریت تماس ها (با دیدن تعداد تماس های هر یک از پرسنل در روز و درصد تماس های موفق )
– پیگیری معاملات
هر سه مورد از عوامل مهم و حیاتی در کسب و کار میباشد.(تسلط کامل بر امور)
استفاده ساده و راحت از CRM (بدون داشتن مهارت)
این محیط بسیار ساده است چون هر قشری با هر نوع سطح سواد و تحصیلات توانایی کار با این سیستم را دارا باشد (بدون نیاز به آموزش یا دوره های تخصصی)
آینده نگری در کسب و کار
تنطیم کردن اطلاعات ضروری و پایگاه داده شما در هنگام رشد و توسعه کسب و کارتون
استفاده از نرم افزار به صورت رایگان
با استفاده از نرم افزار به صورت موقت و آزمایشی شما و کارکنان و پیدا کردن نقاط قوت و ضعف و به صرفه بودن برای استفاده یا عدم استفاده میتوان تصمیم گرفت