فواید داشتن نرم افزار CRM

Cloud

انتخاب کردن سرویس ابری

انتخاب کردن این سرویس به این دلیل است که بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی برای چیزی مثل سرور یا تکنولوژی و پشتیبانی (پرداخت نکردن هزینه بابت سخت افزار) قابل اجرا است. یعنی با حداقل ترین هزینه و استفاده از آنچه در اختیار است.

این سرویس با سرعتی بالا کار خود را پیش می برد (عدم تاثیر گذاری عوامل محیطی و فیزیکی)

اولویت های خود را بدانید (زمانی که بیشتر به CRM احتیاج خواهید داشت)

– رهبری افزایش فروش (با دیدن نمودارها و گزارشات سیستمی بازه فروش – راندمان فروش در ساعات روز، هفته، ماه، سال و…)

– مدیریت تماس ها (با دیدن تعداد تماس های هر یک از پرسنل در روز و درصد تماس های موفق )

– پیگیری معاملات

هر سه مورد از عوامل مهم و حیاتی در کسب و کار میباشد.(تسلط کامل بر امور)

استفاده ساده و راحت از CRM (بدون داشتن مهارت)

این محیط بسیار ساده است چون هر قشری با هر نوع سطح سواد و تحصیلات توانایی کار با این سیستم را دارا باشد (بدون نیاز به آموزش یا دوره های تخصصی)

آینده نگری در کسب و کار

تنطیم کردن اطلاعات ضروری و پایگاه داده شما در هنگام رشد و توسعه کسب و کارتون

استفاده از نرم افزار به صورت رایگان

با استفاده از نرم افزار به صورت موقت و آزمایشی شما و کارکنان و پیدا کردن نقاط قوت و ضعف و به صرفه بودن برای استفاده یا عدم استفاده میتوان تصمیم گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست