مرسا و دورکاری

دورکاری

به معنی اینکه در خانه یا هر جای دیگری غیر از محل کار، بتوان به سیستم و اطلاعات مربوطه دسترسی داشت و کار رو پیش برد.

کار اینترنتی

نیازی به حضور فیزیکی ندارد و فقط فقط آنلاین بوده، یعنی با اتصال به اینترنت بتوان فعالیت کاری را انجام داد.

با این روش انجام کار، اکثریت کارمندان راضی بوده. بیشتر کنار خانواده خود میمانند. راحت تر کار خود را انجام میدهند و یا در بعضی مواقع دیده شده که ساعت کاری را به ساعاتی که متمرکزتر هستند موکول کرده مانند آخر شب که راحت تر و با آرامش و تمرکز بیشتری انجام میدهند و بعضا به میهمانی رفته یا در خانه خود میهمان داشته، ساعات انجام کار تعویق انداخته و یا زودتر انجام داده که دچار تداخل و آسیب به کار نشود. که همه اینها اثرات انجام دورکاری است.

شروع کار بواسطه یه سیستم یا گوشی

دورکاری و انجام فعالیت کاری بدون حضور فیزیکی بواسطه ابزار خاصی نیست بلکه با اتصال به اینترنت و داشتن سیستمی مانند کامپیوتر شخصی، لپ تاپ و یا گوشی هوشمند قابل اجراست.

کاهش هزینه رفت و آمد

یکی از فواید مهم دورکاری، کاهش رفت و آمد که موجب کاهش هزینه، اصطلاک وسیله نقلیه، احتمال افتادن خطرهای جانبی و بیماری و… میباشد.

 

کاهش آلودگی هوا

با رفت و آمد بهینه و کم در سطح شهر برای انجام یکسری از کارها که میتوان به واسطه اینترنت و دورکاری انجام شود، به کاهش آلودگی هوا کمک بسزایی شده.

 

مرسا با داشتن سیستم کاری خاص بدون نیاز به حضور فیزیکی در دفترکار و موسسات خیریه، تنها با داشتن شرایط ساده و راحت که در بالا به آن اشاره شد (داشتن سیستم کامپیوتری یا گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت) میتوان از نوع و شیوه کاری ((دورکاری)) که بسیار هم این ورزها شنیده میشود و بسیار حائز اهمیت است استفاده کرد.

نحوه انجام این کار بسیار راحت میباشد، به این شکل می باشد که با ورود به سامانه مرسا و وارد کردن کد موسسه، شماره همراه  و رمز عبور، وارد پنل کاربری و دسترسی های مجاز خود شده و به ادامه کار بپردازید. به گونه ای که در موسسه حضور دارید و به انجام کار روزانه میپردازید.

مرسا یعنی دسترسی آسان

مرسا یعنی انجام فعالیت روزانه به راحت ترین روش

مرسا یعنی کار کردن بدون نیاز به سخت افزار خاص

مرسا یعنی دسترسی به اطلاعات کاری از هر جایی و در هر ساعتی

مرسا یعنی ثبت اطلاعات موسسه در فضای ابری بدون هزینه های خرید سرور و تجهیزات شبکه

مرسا یعنی امنیت و اطمینان خاطر در برار محافظت از اطلاعات شما

و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست