مشارکت های مردمی – ثبت مشترک
- خانه
- chevron_left
- مرکز آموزش
- chevron_left
- مشارکت های مردمی – ثبت مشترک
در این قسمت میتوانیم مشخصات مشترکین را مدیریت کنیم(صندوق صدقات، حامیان، خیرین، نیکوکاران، داوطلبین).
بخش مشترکین نرمافزار مرسا شامل سه بخش: ثبت، فهرست و فهرست پیشرفته میباشد.
ثبت : برای افزودن مشترک جدید استفاده میشود. کافیست از منوی سمت راست سرویس، گزینه مشترکین را انتخاب کرده و روی منوی ثبت کلیک کنید.
در اینجا برخی از مشخصات مورد نیاز برای ثبت مشترک را شرح میدهیم:
کد مشترک: کد چند رقمی که بنا به تعاریف داخلی هر موسسه خیریه مختلف میباشد و در سیستم ثبت میشود. مانند:
شماره صندوق، شماره عضویت و ….
وضعیت: هرکدام از این دستهبندیها نحوه کمک منحصربهفرد هر مشترک را مشخص میکند.
(نقدی، صندوق، غیر نقدی).
شما میتوانید برای مشترکین و خیرین از دستهبندیهای (حامی، جاری، داوطلب، مجازی، پیگیری، راکد) استفاده کنید.
ویژگی: برای دستهبندی خاصتر و بهتر میتوانید از این بخش استفاده کنید (مانند مشترکینی که سادات و کارمند هستند).
گروه و ردیف: برای بهینه کردن مسیربندی مشترکین خود بهتر است هر محدوده دارای گروهبندی و ردیف مختص به خود باشد. این موارد به شدت در وضعیت گزارشات مشترکین شما در مراجعه عامل تاثیرگذار خواهد بود.
نوع: نوع صندوقی که به مشترک تحویل دادهاید (کتابی، ترازو، مدیریتی، پلکسی، ایستاده، ایستاده شارژی، فلزی، خانگی، تلسکوپی).
تحویل دهنده: فردی که صندوق را در محل مشترک نصب کرده و تحویل ایشان داده است.
جذب کننده: فردی که مشترک را به عضویت موسسه در آورده است.
رتبه: هر موسسه فرمول رتبهبندی مخصوص به خود را دارد و سرویس آن را پیادهسازی میکند. به عنوان مثال بر اساس تعداد دریافت وجه و مبلغ دریافتی، عددی بین ۱ تا ۱۰ به مشترکین رتبهبندی میکند.
بقیه موارد برای ثبت مشترک، مشخصات عمومی وی مانند نام، نام خانوادگی، شغل و… میباشد.
بعد از ورود اطلاعات دکمه ثبت مشترک را میزنیم. سپس مشترک جدید به مشترکین شما اضافه میگردد و فهرست شما نمایش داده میشود.
در صورتی که پس از ورود اطلاعات دکمه ثبت و افزایش را بزنید اطلاعات مشترک ثبت شده و فرم برای ثبت مشترک بعدی پاکسازی و آماده میگردد.