موسسات خیریه خارج از ایران

موسسات خیریه خارج از ایران

ما تعدادی از بهترین سیستم عامل های آنلاین و رایگان جمع آوری کمک مالی برای موسسات خیریه را لیست کرده ایم.

در تعدادی از سیستم عامل های آنلاین جمع آوری کمک مالی انفجاری رخ داده است که به خیریه ها و حامیان آنها اجازه می دهد تا سریع و موثر پول جمع کنند. اما استفاده از همه آنها رایگان نیست و یا از نظر اقتصادی برای موسسات خیریه مقرون به صرفه است. Just Giving  یکی از اولین سیستم عامل های آنلاین جمع آوری کمک مالی بود که از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۰۱ بیش از ۴ میلیارد پوند برای موسسات خیریه جمع آوری کرده است.

 

از مارس ۲۰۱۹ ، این شرکت ۵ درصد از هزینه پلتفرم خود را به نفع اهدا کنندگان کمک مالی داوطلبانه در پشتیبانی از فعالیت های پلت فرم صرف نظر کرد.

 

به ۱۸۰۰۰ موسسه خیریه انگلستان و ۸۹۰،۰۰۰ جمع کننده کمک مالی کمک کرده است تا بیش از Virgin Money Giving ، Go –to پلتفرم از ۶۸۵ میلیون پوند در اینترنت جمع کنند. اما برای ثبت نام ۱۵۰ پوند هزینه می گیرد.

ما برخی از سیستم عامل های کمتر شناخته شده را که ممکن است موسسات خیریه از آنها اطلاع نداشته باشند، برای ارائه دید گسترده تری در مورد فضای آنلاین جمع آوری کمک مالی، آورده ایم. این سیستم عامل های جایگزین اغلب مدل های مختلف کمک مالی دارند، در انواع مختلف جمع آوری سرمایه و اغلب از کمک های مالیاتی بسیار کمتر می شوند و هزینه اشتراک نمی گیرند.

بنیاد بین المللی اهدا CAF

با کمک بنیاد خیریه (CAF) ، با کمک CAF می توانید فرم ها و دکمه های کمک مالی آنلاین ایجاد کنید و به راحتی آنها را به وب سایت ، ایمیل ها و صفحات فیس بوک خود اضافه کنید. ابتدا باید در ابزار گزارشگری CAF ، CAF داشبورد یا همان صفحه اصلی خیریه ثبت نام کنید، اما سپس به گزارش های عمیق درباره مبارزات ، اهداکنندگان و کمک های مالی خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

بیش از ۵۰۰۰ موسسه خیریه (عمدتاً کوچک تا متوسط) از CAF Donate برای جمع آوری کمک مالی و پردازش کمک های مالی استفاده می کنند. فقط در سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۷ میلیون پوند برای خیریه های انگلستان جمع کردند.

 

آنها ساختار کمی متفاوت با سایر سیستم عامل ها و بدون هیچ گونه هزینه ماهانه دارند. در عوض ، آنها بسته به نوع اهدا ، مبلغی راجع به اهدای مالی دریافت می کنند.

 

هزینه پردازش ۳.۶٪ فقط برای کمکهای یکبار مصرف است. هزینه پردازش برای کمکهای عادی به ۲٪ کاهش می یابد (بعلاوه ۱ راه اندازی هزینه برای هر بدهی مستقیم جدید)

حق عضویت: ندارد

 

همانطور که گفته شد، Just Giving  یکی از اولین پلتفرم های جمع آوری کمک مالی به صورت آنلاین بود و همچنان یکی از بزرگترین آنهاست. در حال حاضر ۲۲ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

 

موسسات خیریه انگلستان هزینه اشتراک ماهیانه ۱۵ پوند + مالیات بر ارزش افزوده یا ۳۹ پوند + مالیات بر ارزش افزوده پرداخت می کنند. هزینه ها بسته به کشور متفاوت است.

 

Virgin Money Giving

یک سرویس جمع آوری کمک مالی کامل

تبلیغات و فعالیت بازاریابی

پرداخت هفتگی وجوه اهدایی به موسسات خیریه

گزارش ها و داده های جمع آوری سرمایه

خدمات میز راهنما و مدیریت حساب

هزینه عضویت یکبار مصرف ۱۵۰.۰۰ پوند و همچنین ۲.۵٪ پردازش و ۲٪ هزینه پردازش وجود دارد.

 

با این حال ، از سپتامبر ۲۰۱۹ ، آنها به اهدا کنندگان اجازه می دهند ۱۰۰٪ هزینه های خیریه را بپردازند. آنها ادعا می کنند که حدود ۸۰٪ اهداکنندگان از این گزینه استفاده می کنند.

هزینه عضویت: ۱۵۰  پوند + مالیات بر ارزش افزوده یکبار مصرف

 

GoFundMe

GoFundMe برای تحویل وجوه با PayPal، Giving Fund همکاری کرده است. کمک های مالی توسط پی پال و GoFundMe قبل از ارسال به صندوق پی پال پردازش می شود – یک سازمان غیر انتفاعی که آنها را جمع می کند و به خیریه انتخاب شده توزیع می کند. تمام موسسات خیریه ثبت شده در کمیسیون خیریه در انگلیس در فهرست خیریه GoFundMe ذکر شده اند و وجوه به طور خودکار توسط صندوق پرداخت پی پال به خیریه منتقل می شود.

 

از زمان شروع در سال ۲۰۱۰ ، GoFundMe  بیش از ۵ میلیارد دلار سرمایه جمع آوری کرده است و از بیش از ۲ میلیون کمپین شخصی بهره مند شده است.

 

برخلاف بسیاری از رقبا ، کمک هدیه ۱۰۰٪  به خیریه می رود. در نوامبر ۲۰۱۷ ، GoFundMe  اعلام کرد که دیگر هیچ هزینه ۵٪ برای کمک های مالی برای کمپین های فردی ایالات متحده، کانادا و انگلستان را دریافت نمی کند، و در عوض به نکاتی که اهدا کنندگان برای حمایت از وب سایت ترک کرده اند، اعتماد می کنند. بسیاری از سیستم عامل های دیگر از GoFundMe الگوبرداری کرده اند و این هزینه ها را کاهش داده اند.

 

این پلتفرم به تیم های کوچکتر این فرصت را می دهد تا به سرعت و به راحتی کمپین های جمع آوری کمک مالی را راه اندازی کنند. پلت فرم جمع آوری کمک مالی خیریه GoFundMe که اخیراً به صورت رایگان استفاده می شود ، با یکپارچه سازی دکمه “هرجایی اهدا” برای سهولت پرداخت ، راه اندازی شده است که می تواند مزایای بیشتری را برای موسسات خیریه در آینده به منصه ظهور برساند.

 

هدیه دادن

هدیه دادن یک بستر جمع آوری کمک مالی است که منحصراً در خیریه های کوچکتر با تمرکز بر بخشش های اجتماعی متمرکز است. این اجازه می دهد تا طرفداران خود از طریق رسانه های اجتماعی مانند YouTube ، Instagram ، Facebook  و Vimeo به موسسات خیریه مستقر در انگلستان کمک کنند.

 

موسسات خیریه کوچکتر ۹۵٪ بخش را تشکیل می دهند. با این وجود ۹۰٪ کمک های مالی به موسسات خیریه بزرگتری اختصاص می یابد. این پلت فرم با کمک به سازمان های کوچکتر برای دستیابی به یک پایگاه حامی همفکر ، تلاش می کند تا زمینه بازی را یکسان کند.

 

این پلتفرم بهترین است برای پولی که به موسسات خیریه داده می شود ، با کمک ۱۰.۰۰ پوندی (با کمک هدیه) ۲.۵۰ پوند برای خیریه. مشاغل می توانند طرح هایی را برای تأمین بودجه مسابقات اجرا کنند که در آن می توانند با هر کمک مالی کارمندان تا دو برابر مبلغ جمع شده مطابقت داشته باشند و این پلتفرم پشتیبانی بازاریابی رایگان را برای موسسات خیریه ارائه می دهد.

 

Global Giving

Global Giving  یک سازمان غیرانتفاعی است که به مردم امکان می دهد صفحات وب رایگان جمع آوری کمک مالی را ایجاد کنند، همچنین پروژه های خیریه را با فرصت های جمع آوری کمک مالی شرکت ها و ابتکارات CSR متصل می کنند. این پلتفرم فرصت های شرکتی و بودجه را به همراه آموزش ، پشتیبانی و ابزارهای خیریه فراهم می کند.

 

در طول ۱۷ سال ، این سیستم عامل بیش از ۴۲۱ میلیون دلار برای بیش از ۲۴۰۰۰ پروژه جمع آوری کرده است. عضویت در انجمن آزاد است، بدون هیچ گونه درخواست و هزینه اشتراک. در عوض ، آنها ۵-۱۲٪ هزینه پشتیبانی غیر انتفاعی از کمک های مالی ، به علاوه ۳٪ هزینه پردازش و معامله را حفظ می کنند. این بدان معنی است که کمک مالی ۱۰ پوندی (با کمک هدیه) ۱۱.۲۵ پوند برای امور خیریه جمع می کند.

 

Global Giving تعهد خود را برای جمع آوری پول بیشتر از مبلغی که از سازمان شما می گیرند، متعهد می شود. به ازای هر یک دلار هزینه ای که به Global Giving می رود، آنها از طریق تطبیق بودجه، کمک های شرکای شرکت، پاداش، تلاش های بازاریابی و کارت های هدیه به طور متوسط ​​۲ دلار برای هدف شما جمع می کنند.

حق عضویت: ندارد

 

تبادل خوب

Good Exchange یک پروژه غیرانتفاعی است که نیاز به بودجه برای افرادی که بلاعوض می کنند نیاز دارد تا از طریق تطبیق خودکار شفاف با بنیادهای شرکتی ، مشاغل و افراد انجام شود. همچنین هر پروژه می تواند کمک های مردمی دریافت کند.

 

موسسات خیریه یک فرم آنلاین را تکمیل می کنند: شرح جزئیات پروژه. پس از ارسال و تأیید ، این کمپین در سیستم عامل منتشر می شود و فعالیت های آن آغاز می شود. پروژه های زنده برای تأمین اعتبار در لیست کوتاه قرار می گیرند و براساس معیارهای خاص اعطای کمک مالی ، به طور خودکار با سازمان ها مطابقت می یابند.

 

بیش از ۱۵۰۰ موسسه خیریه در این سیستم عامل ثبت شده اند که در مجموع ۱۱۹۰۴۴۰۱ پوند برای اهداف خیرخواهانه جمع آوری کرده است.

 

از اول اکتبر ۲۰۱۹ ، Good Exchange  اکنون هزینه های اهداکنندگان و سرمایه گذاران را حذف کرده است.

 

Local giving

Local giving  یک بستر جمع آوری کمک مالی است که به طور خاص برای موسسات خیریه محلی ، با توانایی جمع آوری کمک مالی برای ایجاد صفحات خود ، و خیریه های محلی برای مشارکت در مشارکت های مالی است.

وجوه مسابقه منظم ، مسابقات جمع آوری کمکهای مالی ، فرصتهای آموزش رایگان ، پشتیبانی متخصص برای جمع آوری کمکهای مالی و یک برنامه کم هزینه برای اعضای خود فراهم می کند. Local giving  همچنین می گوید که از طریق گزارش خود و همکاری با نهادهای زیرساختی بخش ، فعالانه از نیازهای بخش داوطلب محلی حمایت می کند.

 

این پلتفرم یک برنامه کوچک اعطای کمک مالی به نام “Magic Little Grant” را در اختیار شما قرار می دهد که تقریباً ۳۰۰۰۰۰ پوند برای گروه های جامعه جمع آوری کرده است و افراد را به فعالیت بدنی ترغیب می کند.

حق عضویت: ۹۶ پوند در سال

 

 

Enthuse

Enthuse  به جای اینکه بستر شخصی خود باشد ، به موسسات خیریه اجازه می دهد تا بستر جمع آوری کمک مالی خود را در وب سایت خود اجرا کنند و صفحات مارک جمع آوری کمک مالی را با مارک تجاری خاص خود راه اندازی کنند.

 

این اجازه می دهد تا موسسات خیریه صفحات مارک جمع آوری کمک مالی را از طریق طیف وسیعی از بسته های پرداخت شده تنظیم کنند ، به موسسات خیریه اجازه می دهد ارتباط مستقیم تری با حامیان خود داشته باشند ، این شرکت می گوید کمک های دریافتی خیریه به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

 

Enthuse  برای دسترسی به فناوری جمع آوری کمک مالی آنلاین خود برخی از هزینه های اضافی را دریافت می کند ، که بسته به اینکه شما یک وب سایت میزبان یا یکپارچه سازی کمک های مالی با وب سایت موجود خود را تغییر می دهید ، متفاوت است. اهدا کنندگان این امکان را دارند که بخشی از هزینه معامله را پوشش دهند. این پلتفرم به موسسات خیریه اجازه می دهد تا صفحات قابل جمع آوری کمک مالی را از طریق طیف وسیعی از بسته های پرداخت شده تنظیم کنند. حداقل ، Enthuse  به موسسات خیریه استقلال نام تجاری کاملی را برای صفحات جمع آوری کمکهای مالی خود ، و همچنین مدیریت داده های اختصاصی ، مدیریت جمع آوری کمکهای مالی رویدادها ، جمع آوری کمکهای شخصی شرکتها و یک درگاه جمع آوری کمک مالی جامعه متصل می کند.

 

قهرمان روزمره

Everyday Hero  که در سال ۲۰۰۷ تأسیس شد ، به خیریه های سراسر جهان کمک می کند و تاکنون ۵،۶۸۹ نفر از پلتفرم مورد حمایت Black baud بهره مند شده اند. Everyday Hero که توسط موسسات خیریه ای مانند Oxfam یا British Heart Foundation مورد استفاده قرار می گیرد چیزی فراتر از یک سکوی جمع آوری کمک مالی است زیرا حامیان می توانند داوطلبانه به هدف برسند در حالی که تأثیر زمان واقعی آنها را از طریق اثر giving مشاهده می کنند.

 

موسسات خیریه ابتدا نیاز به ثبت نام رایگان در سیستم عامل دارند – هزینه عضویت وجود ندارد. سپس آنها می توانند وب سایت های جمع آوری کمک مالی کاملاً مارک دار خود را بسازند. پلتفرم این حق را دارد که اهدا کننده هزینه معاملات را پرداخت کند ، بنابراین موسسه خیریه ۱۰۰٪ از مبلغ انتخابی خود را دریافت می کند.

 

بروزرسانی – Everyday Hero از ۳۰ نوامبر ۲۰۲۰ بسته خواهد شد. موسسات خیریه ثبت شده در این سیستم عامل باید به Just Giving منتقل شوند.

 

Total giving

در حال حاضر ، ۱۳۰۰۰ موسسه خیریه در Total Giving ثبت شده اند و استفاده از این سیستم عامل برای موسسات خیریه ای که ثبت نام کرده اند کاملاً رایگان است. این ادعا بدون ثبت نام یا هزینه های جاری است و با حذف جنبه “مرد میانه” خود را از برخی دیگر از سیستم عامل های جمع آوری کمک مالی جدا می کند. در عوض ، بودجه اهدایی از طریق توتال کل مستقیماً به خود خیریه ارسال می شود.

 

The Big Give – Charity Checkout

Big Give یک سکوی بودجه برای مسابقه است و با بیش از ۱۰ هزار موسسه خیریه در انگلیس کار کرده است. آنها به این موسسات خیریه کمک می کنند تا سرمایه های حیاتی خود را جمع آوری کنند ، مهارت های خود را گسترش دهند و مشخصات خود را ایجاد کنند تا اهداف خود را به درستی منعکس کنند و مردم را به انجام کارهای مالی ترغیب کنند.

 

آنها بزرگترین کمپین بودجه مسابقات آنلاین انگلستان ، چالش کریسمس را اجرا می کنند.راه اندازی یک حساب رایگان است و هیچ گونه هزینه ماهانه ای ندارد. هزینه های اهدا از طریق وب سایت آنها از طریق پردازنده پرداخت خود ، Charity Checkout پردازش می شود.

 

Crowdfunded

Crowdfunded  به ۸۰،۰۰۰ نفر از افراد ، موسسات خیریه ، مشاغل و پروژه های محلی کمک کرده است تاکنون بیش از ۷۰ میلیون پوند جمع آوری کنند.

 

Crowdfunded  می تواند توسط افراد و سازمان های مختلف برای جمع آوری پول به هر دلیلی مورد استفاده قرار گیرد و بنابراین هزینه های متفاوتی برای انعکاس آن دارد. برای موسسات خیریه ، این پلتفرم از هرگونه هزینه پردازش چشم پوشی می کند ، بنابراین جمع آوری کمک مالی که توسط موسسات خیریه یا توسط موسسات خیریه تأسیس می شود ، رایگان است و اهدا کنندگان برای پرداخت هزینه های اضافی به اهدا بیشتر توصیه می شوند.

 

GiveWP

GiveWP  یک افزونه جمع آوری کمک مالی وردپرس است که به شما امکان می دهد از طریق سایت وردپرس خود موسسات خیریه کمک های مالی را بپذیرید. خیریه ها در صورت تمایل می توانند صفحه اهدا خود را طراحی کنند و می توانند انواع روش های پرداخت را ارائه دهند. این پلتفرم همچنین به کاربران امکان می دهد تا اهداکنندگان را ردیابی کنند ، چندین صفحه اهدا برای محصولات مختلف و موارد دیگر داشته باشند.

 

آنها برای استفاده از پلتفرم سالانه هزینه دریافت می کنند و بسته های متنوعی را با قیمت ۲۴۰ دلار ارائه می دهند.

 

اهدا کردن

موسسه خیریه ثبت شده صندوق ملی ، با نام تجاری DONATE که در معرض دید عموم قرار دارد ، طیف وسیعی از ابزارهای جمع آوری کمک مالی همراه و بدون تماس را برای موسسات خیریه فراهم می کند تا بیشترین میزان جذب سرمایه خود را به دست آورند.

 

DONATE  در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شده است ، یک پلت فرم یکپارچه است که امکان دادن شخصی راحت و راحت را از طریق متن پیام کوتاه ، وب بدون تماس و تلفن همراه فراهم می کند. خدمات همچنین شامل یک قرعه کشی متنی و قابلیت حراج خیریه کامل است. سادگی آن مطالعات موردی را نشان می دهد که افزایش ۱۷ برابر مقدار جمع آوری شده را نشان می دهد.

 

پلت فرم DONATE benefits مزایای کلیدی را برای موسسات خیریه فراهم می کند ، از جمله گزارش گیری یکپارچه در زمان واقعی از طریق متن / وب / بدون تماس ، مطالعات موردی ، مشاوره جمع آوری کمک مالی و پشتیبانی روابط عمومی ، پرداخت منظم وجوه اهدا شده به موسسات خیریه و موارد دیگر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست