چرا باید از مرسا استفاده کنید؟؟؟

مرسا سرویس ابری مدیریت امور خیریه

مرسا متشکل از تیمی با تجربه در زمینه برنامه نویسی، پشتیبانی و امور اجرایی خیریه ها میباشد.

بدلیل شیوه مدیریت سنتی و قدیمی که در خیریه ها رواج دارد و اکثر تصمیمات به صورت گروهی گرفته میشود، مرسا این نوع مدیریت را بروز کرده و امور را از حالت سنتی و با استفاده از تکنولوژی تغییر داده.

با طراحی و پیاده سازی سرویس ابری مرسا که منجر به تغییر روند امور، کمک به بهبود فعالیت و با زدهی بیشتر و عدم اتلاف وقت و انرژی میشود. به طوری که نیروی متصدی به جای پرونده سازی و نوشتن دستی از اطلاعات داخل سرویس استفاده کرده و وظایفی که میبایست در آن روز انجام دهد؛ از پیش توسط مسئول و مدیر خیریه تعریف میشود. این امر موجب بهبود روند امور، مدیریت در زمان، استفاده بهینه از نیروی متصدی و عامل میشود.

 

گزارشات کاربردی که در سرویس ابری مرسا وجود دارد، کمک بسزایی در عملکرد صحیح نیروها میکند.

مرسا به دلیل سهل بودن امور برای کاربران پذیرایه افزودن هر قابلیت متناسب با امور که کمک بسزایی در فعالیت موسسه داسته باشد، است.

 

همانطور که میدانید، یکی از کاربردی ترین امکانات مرسا، داشتن قابلیت استعلام است. برای استفاده از قابلیت استعلام در سرویس، میبایست خیریه هایی که میخواهند از ثبت مددجو در خیریه ها و موسسات دیگر باخبر شوند و از تحت پوشش و حمایت قرار گرفتن آن مددجو مطلع باشند؛ میبایست در یک گروه قرار گیرند که این امر مستلزم توافقی بین خیریه ها است و با رضایت یکدیگر انجام شود.

 

-مشتریان مرسا مدیران خیریه، متصدی ها، عاملین و خیرین میباشند.

امکانات مرسا برای مدیریت بهینه، عدم پرداخت هزینه های بالا، راندمان خوب با هزینه پایین، به کاری گیری درست نیروها، گزارشات مناسب و بجا، در دسترس بودن، مدیریت امور در هر زمان و از هر مکان میباشد.

رقبای ما:

  • آرشیت مهر رایانه
  • بهشت
  • نرم افزار خیریه سرو
  • کارا نرم افزار هوشمند
  • مدیریت نیکوکاران
  • اشاره
  • نرم افزار خیریه یسرا
  • ایران مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست