چگونه شروع کنم؟
- خانه
- chevron_left
- چگونه شروع کنم؟
شروع
ورود به سرویس مرسا
شما با کد موسسه به عنوان عضوی از خانواده مرسا شناخته می شوید. با استفاده از کد موسسه، شماره تماس همراه و کلمه عبور می توانید از طریق لینک زیر وارد سرویس مرسا شوید.
ورود به سرویس مرسا
آموزش ورود به سرویس مرسا
اگر کد موسسه دریافت نکرده اید، اینجا کلیک کنید
منابع انسانی
پرسنل
شما پس از ورود به نرم افزار مرسا، اولین کاری که میبایست انجام دهید ثبت کارمندان و پرسنل
خیریه و تعیین سطح دسترسی هرکدام از آنها میباشد. در اینجا میتوانید کار با بخش منابع انسانی را به
صورت کامل ملاحظه کنید.
خیریه و تعیین سطح دسترسی هرکدام از آنها میباشد. در اینجا میتوانید کار با بخش منابع انسانی را به
صورت کامل ملاحظه کنید.
مشارکتهای مردمی
مشترکین
مشارکت های مردمی یکی از نرم افزار های این سرویس میباشد. که شامل شش بخش اصلی
مشترکین، تخصیص، گروه، قبض، نمودار و گزارش میباشد.
این بخش مربوط به آموزش بخش مشترکین میباشد
افزایش مشترک
فهرست مشترکین
ویرایش مشترک
فهرست پیشرفته مشترکین
گروه
گروه بندی یا مسیر بندی مشترکین به شما کمک میکند تا وقتی عامل(تخلیه گر) برای تخلیه به
آدرس های مشترکین مراجعه میکند بصورت تفکیک شده آدرس های مدنظر را هماهنگ و برای او
ارسال کنید. این کار تاثیر بسیار زیادی در سرعت دریافت وجوه و افزایش راندمان کار دارد.
آدرس های مشترکین مراجعه میکند بصورت تفکیک شده آدرس های مدنظر را هماهنگ و برای او
ارسال کنید. این کار تاثیر بسیار زیادی در سرعت دریافت وجوه و افزایش راندمان کار دارد.
تخصیص
تخصیص شامل برنامه ریزی و تقسیم بندی مشترکین بین همکاران داخل موسسه(متصدی)
و عاملین جمع آوری وجوهات نقدی و غیرنقدی(تخلیه گر) به منظور هماهنگی با مشترک
و مراجعه به آدرس وی جهت دریافت نیکوکاری ایشان میباشد.
در این بخش به آموزش تخصیص، پنل متصدی و عامل میباشد.
و عاملین جمع آوری وجوهات نقدی و غیرنقدی(تخلیه گر) به منظور هماهنگی با مشترک
و مراجعه به آدرس وی جهت دریافت نیکوکاری ایشان میباشد.
در این بخش به آموزش تخصیص، پنل متصدی و عامل میباشد.
رسید
همواره ثبت رسید و نگه داری رسیدها در موسسات خیریه جز مشکلات بوده است. سرویس
نرم افزاری مرسا در این مورد نیز به کمک شما آمده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن وجوه و کالاهای دریافتی از نیکوکاران خود را ثبت و مدیریت کنید.
نرم افزاری مرسا در این مورد نیز به کمک شما آمده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن وجوه و کالاهای دریافتی از نیکوکاران خود را ثبت و مدیریت کنید.
گزارش
در سرویس مرسا گزارشاتی در هر قسمت وجود دارد که بسیار حائز اهمیت است. هر یک از این گزارشات دارای توضیحات کلی و جزئی با نمودارها و جداول آماری است که جهت مدیریت بهتر، میزان رشد و روند پرسنل را مشخص میکند.
نمودار
این قسمت از سرویس مرسا دارای اطلاعات حائز اهمیتی جهت مشاهده روند کار پرسنل میباشد. به نحوه کار، ساعات کاری مفید و جزئیات متناسب با نوع کار پرسنل است.
مددکاری
مددجو
شما برای ثبت مشخصات پرونده مددجویان خود و خدماتی که به آنها ارائه داده اید از این بخش استفاده
می نمایید.
می نمایید.
استعلام
زمانی که شما با چند خیریه هم گروه باشید، به عنوان مثال در یک شهر و یا زنجیره ای از خیریه ها میتوانید از این بخش برای استعلام مددجو و خدماتی که از دیگر خیریه ها دریافت کرده است، استفاده نمایید.
گزارش
وقتی شما اطلاعات کاملی از مددجویان خود در سرویس مرسا ثبت نمایید این بخش گزارشات حرفه ای برای مدیریت بهتر در اختیار شما قرار میدهد.
نقشه
نقشه
همواره در سرویس های نرم افزاری یکی از برجسته ترین امکانات، استفاده از مکان نما و نقشه ها میباشد.مرسا نیز در این امر پیشروترین نرم افزار مدیریت امور خیریه میباشد که نقشه های تفکیک شده بر اساس مشترکین، عاملین سطح شهر و مددجویان دارد.
نرم افزار اندروید مرسا
اپلیکیشن عامل(تخلیه گر) مرسا
با نصب نرم افزار اندروید، که در سایت www.mersaa.ir موجود است، ثبت کمک های خیرین و خدمات دهی به مددجویان به راحتی قابل ثبت میباشد.
نیاز به توضیحات بیشتر دارید؟؟
کارشناسان مرسا همواره پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند
کافیست تماس بگیرید: ۶۶۹۰۹۰۲۹-۰۲۱
در صورتی که بخواهید با کارشناسان مرسا مشکل خود را مرتفع سازید احتمالا به نرم افزار anydesk احتیاج پیدا میکنید