دیجیتال مارکتینگ

امروزه گسترش کسب و کارهای مختلف فضای رقابتی سنگینی را بین صاحبان کسب و کار ایجاد کرده و در مقابل مشغله زیاد مشتریان رغبت آن‌ها را به خریدهای سنتی به طور چشمگیری کاهش داده است. به همین منظور آن دسته از کسب و کارهایی در این رقابت پیروز می‌شوند که از دیجیتال مارکتینگ برای سهولت مشتری بهره می‌گیرند.

دیجیتال مارکتینگ در واقع ارائه هر گونه خدمات و کالا به مشتریان در بستر اینترنت و فضای مجازی است که تاثیر شگفت انگیزی در صرفه‌جویی زمان و هزینه‌ها دارد. در واقع خرید و دریافت خدمات هنگامی که پشت میز شخصی در منزل و یا محل کارتان هستید آنقدر ساده و سریع است که زمان رو برای انجام فعالیت‌های با اولویت بالاتر فراهم می‌کند بخصوص در این دنیای شلوغ و پر هیاهو که بیشتر افراد از کمبود وقت گله‌مند هستند.

تیم دیجیتال مارکتینگ مرسا به همین منظور بستری را برای ارائه خدمات و آموزش‌های دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای خود به موسسات، خیریه‌ها، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و تمام بنگاه‌های تجاری فراهم کرده است تا به توسعه کسب و کارها و رونق اقتصادی آن‌ها بهبود ببخشد.

همه‌ی آن چیزی که در فضای دیجیتال میبینیم، میخوانیم و گوش می‌کنیم، محتواست.

محتوا اساس یک شبکه اطلاع‌رسانی دیجیتال است که مفهومی را انتقال می‌دهد و می‌تواند در توسعه‌ی هر کسب و کار و شناخت یک برند تاثیر بسزایی داشته باشد.

محتوا به طور معمول شامل مقاله، پادکست، ویدئو، عکس، متن و کتاب‌های دیجیتال است.

اما نکته‌ی مهم این است که محتوای تاثیرگذار باید هدفمند باشد و به صورت اختصاصی به طرح موضوع بپردازد.

تولید یک محتوای مفید و ارزشمند که نتیجه بخش باشد، نیاز به تخصص و مطالعه دارد که تیم دیجیتال مارکتینگ مرسا می‌تواند در این زمینه به رشد کسب و کار شما کمک فراوانی نماید.

مخفف عبارت Search Engine optimization یا همان بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو است. وقتی کاربران موضوعات مختلفی را در گوگل سرچ می‌کنند، گوگل سایتی که سئو بهتری دارد و در رتبه بالاتری قرار گرفته را به مخاطب نشان می‌دهد. بنابراین هرچه موتور جست‌وجو سایت بهینه‌تر باشد شانس بیشتری در جذب کاربر وجود دارد.

هر کسب و کار تعدادی کلمه کلیدی و اصلی دارد که می‌تواند با این واژه‌ها به مخاطبین نمایش داده شود. این کلمات بسیار با اهمیت و قلاب دسترسی مخاطبین به سایت هستند.

تیم دیجیتال مارکتینگ مرسا جهت سهولت کاربران برای دسترسی به سایت بهینه‌تر و همچنین رشد سایت و افزایش فروش، شما را در این زمینه همراهی می‌کند.

با وجود گسترش پیام‌رسان‌های مختلف برقراری ارتباط از طریق ایمیل کاهش پیدا کرده است و تقریبا کمتر کسی برای ارسال پیام از ایمیل استفاده می‌کند. اما هنوز ایمیل تنها راه رسمی و قابل اعتماد ارتباط با کاربران است و می‌توان گفت هر فردی که با گوشی هوشمند و کامپیوتر کار می‌کند یک آدرس ایمیل شخصی دارد و از آن برای ثبت نام و ورود به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، خرید اینترنتی، ارسال مکاتبات رسمی و اداری و … بهره می‌گیرد.
حالا چطور می‌توان از ایمیل برای بازاریابی استفاده کرد و هدف از این موضوع چیست؟
اولویت مهم هر فروشنده محصول یا ارائه دهنده خدمات حفظ مشتریان فعلی و بدست آوردن مشتریان جدید است که با ایمیل مارکتینگ می‌توان این اتفاق را رقم زد. به این گونه که با ارسال پیام به بانک آدرس ایمیل که در اختیار هست در رابطه با موارد زیر با افراد ارتباط گرفت:

۱- ارسال خبرنامه در رابطه با محتواهای جدیدی که روی سایت یا پیج اینستاگرام قرار داده شده و می‌تواند برای مشتری بالقوه یا بالفعل مفید باشد.
۲- معرفی محصولات و خدمات جدید
۳- اطلاع رسانی از تخفیف‌ها، نحوه‌های مختلف فروش و مسابقات و قرعه‌کشی
۴- آگاهی از نظرات مشتریان
۵- ارسال فاکتور و یا تاییدیه سفارش
۶- تبریک تولد و یا مناسبت‌های مختلف که اگر هوشمندانه به کار گرفته شود یک روش بسیار خوب برای فروش است.
تیم دیجیتال مارکتینگ مرسا با دانش مفید و بالا در زمینه خدمات دیجیتال و همچنین تجربیات فروش موثر، می‌تواند به شما در راه‌اندازی ایمیل مارکتینگ برای توسعه کسب و کارتان کمک نماید. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی مرسا تماس بگیرید.

زمانی که یک پیامک به شما ارسال می‌شود معمولا بدون وقفه آن را باز کرده و محتوای آن را می‌خوانید. چرا که پیامک‌ ساده ترین روش برقراری ارتباط است که بدون داشتن گوشی هوشمند و یا دسترسی به اینترنت می‌توانید پیام خود را به هر کسی که فقط یک گوشی تلفن همراه حتی ساده دارد برسانید. به همین خاطر ارسال پیامک یکی از روش‌های محبوب تبلیغاتی به شمار می‌رود. اما اگر هوشمندانه و از روش درست انجام نشود نه تنها تاثیرگذار نخواهد بود بلکه باعث ایجاد دیدگاه منفی در مشتریان احتمالی خواهد شد. پس برای دریافت بهترین نتیجه از این روش تبلیغ باید نکات مهمی را لحاظ کرد.
یکی از نکات مهم قلاب کردن ذهن مخاطب در چند کلمه اول محتوای پیامک است که با جذابیت و ایجاد هیجان در او به خواندن مطلب ادامه دهد.
نکته بسیار مهم دیگر سبک محتوای نوشتاری و رساندن اطلاعات اصلی به مخاطب است که خسته‌کننده و یا نامفهوم نباشد.
همه نکات ریز و بسیار با ارزش دیگری که در زمینه فروش و بازاریابی می‌تواند تاثیر بسیاری به رونق فروش شما داشته باشد توسط تیم دیجیتال مارکتینگ مرسا ارائه می‌شود و شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی مرسا تماس بگیرید.

شرکت گوگل با در اختیار گذاشتن سیستم تبلیغاتی خود، به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق سایت و امکانات دیگر گوگل محصولات و خدمات خودشان را به مشتریان معرفی کنند. در این روش تبلیغ دهنده عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادوردز وارد می‌کند تا تبلیغاتشا برای کسانی که این عبارات را جستجو می کنند نشان داده شود. تبلیغ کننده همچنین برای هر کلیک هزینه‌ای را وارد می‌کند، برای جستجوی یک کلمه کلیدی، گوگل از بین پیشنهادهای مختلف تبلیغ دهندگان، بر اساس ضوابطی خاص برخی از تبلیغ ها رو انتخاب و به کاربران نشان می دهد.
تیم دیجیتال مارکتینگ مرسا می‌تواند در زمینه توسعه کسب و کارتان به واسطه تبلیغات در گوگل مشاوره و خدمات خود را ارائه کند.

ارائه خدمات توسعه بازاریابی دیجیتال در قالب کمپین‌های موفق و بهبود سئو موسسات، خیریه، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و تمامی بنگاه‌های تجاری در راستای افزایش فروش آنلاین

پکیج اقتصادی مرسا
۱۹۴۰۰۰۰ تومان / ماهانه
بلاگ نویسی ماهانه : ۲ پست
طراحی گرافیکی (اسلایدر، شبکه های اجتماعی، ایمیل ها) : ۴ مورد
محتوای ماهانه شبکه های اجتماعی: ۴ پست
ایمیل مارکتینگ ماهانه : ۲ ارسال
ارائه گزارش : هر ۴ ماه
 
 
 
 
 
 
پکیج ویژه مرسا
۵۱۸۰۰۰۰ تومان / ماهانه
تصویر اسلایدر صفحه اصلی : هر ماه ۲ تصویر
مدیریت کالا یا خدمات صفحات سایت : ۲ مورد در ماه
ویرایش محتوای فروشگاه یا بلاگ و بازنویسی سئو محور
مدیریت و ایجاد تخفیفات
بلاگ نویسی ماهانه : ۴ پست
طراحی گرافیکی (اسلایدر، شبکه های اجتماعی، ایمیل ها) : ۸ مورد
محتوای ماهانه شبکه های اجتماعی: ۸ پست
ایمیل مارکتینگ ماهانه : ۴ ارسال
sms مارکتینگ طبق برنامه کمپین ها
محتوای ماهانه برای ریپورتاژ : ۱ پست
ارائه گزارش : هر ۴ ماه