چرا باید از سیستم مرسا استفاده کنیم؟

مزایای استفاده از سیستم مدیریت مرسا

یکپارچگی و چابکی کسب‌ و ‌کار

توانایی تعیین تغییرات کنترل شده در فرایندهای کسب‌ و کار و پیاده‌سازی بسیاری از تغییرات در کوتاه‌مدت در جهت اهداف کسب ‌و کار می‌تواند مزیت رقابتی فراوانی را برای آن به همراه داشته باشد.

ردیابی هوشمند کسب‌ و‌ کار

توانایی اندازه‌ گیری موثر تغییرات و تعیین اثر‌گذاری روی اهداف کوتاه‌ مدت (از طریق تحلیل و اندازه‌ گیری شاخص‌ها) در کنار قابلیت تغییر فرایندهای کاری، ابزاری را جهت کنترل کسب‌ و کار به وجود می‌آورد که بر پایه اطلاعات معنی‌دار و به ‌روز استوار است.

بالانس سرویس‌های عملیاتی

قابلیت پیاده‌سازی خدماتی در حوزه IT و منابع انسانی بر روی نرم‌افزار که به صورت پیوسته در حال ایجاد تعادل با اهداف کسب ‌و کار هستند، می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی و بهینه‌سازی عملکرد سازمان شود.

پاسخ منعطف به تغییرات

جداکردن اهداف از چگونگی انجام کارها و یا به عبارتی جداکردن اطلاعات فرایند از روش اجرای آن‌ها باعث کاهش اثرات ناشی از تغییرات خارجی غیرقابل‌ کنترل شده و افزایش پایداری کسب‌ و کار را به همراه دارد.

مدیریت اطلاعات کسب ‌و کار

نحوه‌ی استفاده از نرم افزار برای تعریف و تغییر فرایند‌های کاری به صورتی است که امکان ذخیره ‌سازی اطلاعات با ارزش و بازیافتنی کسب ‌و کار را به سازمان می‌دهد. مدیریت سازمان با داشتن این منبع اطلاعاتی غنی، می‌تواند باعث کاهش هزینه آموزش و ریسک انقطاع کسب‌ و کار شود.

مدیریت کیفیت

دلایل کاهش کیفیت و غالباً راه حل جلوگیری از آن می‌تواند به صورت سریع از طریق شناسایی دوباره‌کاری‌ها، بازگشت‌ها، ضایعات و غیره در فرایندهای سازمان کشف شوند.

بهینه‌سازی زمان

با استفاده از نرم‌افزار وقفه‌های بی‌مورد در فرایند کسب ‌و کار قابل شناسایی و حذف هستند، که در نهایت باعث کاهش زمان سفارش تا تحویل می‌شود. این فایده خود به تنهایی می‌تواند کلیه سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفته را جبران نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست